Değerli hocamızın yazdığı hikaye tadında tarih.
Babür şahı yakınen tanımama vesile olmuş bir nefesde, nefessiz okunacak kitap.
Haberini de aldım devamı gelecek inşallah...
Bu dünyadan kopup kahkaha, şiddet, delilikler ülkesinde mutlu bir hayat sürmek isteyen herkes okusun derim.
“Kahkaha dolu felsefi bir polisiye”
“Bildiğim, Murat Menteş’i okurken Titanik’ten inilmez.
Alper Canıgüz
Rusya knezi Vladimir ile İdil Bulgarları arasında geçen savaş neticesinde imzalanan sulh anlaşmasında ayrıntı: “Taşın yüzmeye, şerbetçi otu’nun batmaya başlamasına kadar(yani ebediyyen) aramızda barış devam edecektir.” Sözleriyle and içtiler.