Kapattık...

Kapattık...
@6774_
İnsanlaşmak için düşünmek lüzumludur bayanlar baylar
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bakın
“Bir çivi bir nalı, bir nal bir atı, Bir at bir askeri, bir asker bir orduyu, Bir orduda devleti korur, gözetir devamını sağlar.” Zeynep Aycibin
Sayfa 35
Tarih
Kapattık...
Doğrudur zaten zeynep hocada onu tırnak içinde verip altına devam etmiştir. Benim aldanmamdan ötürü böyle oldu. Teşekkür ederim
Boşluk
Arkadaşlar bu akşam çok değerli bir arkadaşım olan (ama altını çiziyorum çok değerli) not defterim kaybolmuştur. Bu nedenle hafızam siinmiş gibi hissediyorum. Biri bana bunun üstesinden gelmeyi öğretsin.
İlişkiler
Kapattık...
Ama o yazdıklarım onlar bensiz ben onlarsız. Hepsini nede özel yazmıştım daha birçok gün beraber olacaktık. Gerçekten üzgünüm.