-Ne düşünüyorum biliyor musun?
-Nerden bileyim.
-Kahire’ye taşınmayı. Çölde kulübe yaparım. Her gün seni ziyaret ederiz.
-Başkaları da mı var?
-Ben ve devem.
-Bana sorarsan Refik Risk’siz bir Türkiye tanınmaz hale gelir.
-Niye ? Çıplak elle eşekarılarını öldürebiliyorum diye mi?
-(Güldüm): Sen ne biçim felsefe profesörüsün?