Güneş doğar ama sokak lambası yanmaya devam eder ya hani... Bilmez neden yandığını ve faydası bitmiştir artık çünkü yoktur ortada bir karanlık. Ben o sokak lambasıyım işte. Seviyorum seni ama bilmiyorum ne işe yaradığını. İhtiyacın olsada olmasada seviyorum. Niyetim karanlığın aydınlansın değil, bir karanlığın var mı onu da bilmiyorum. Niyetim bir yerlerde senin için yanmak işte...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖