Ayşe arı

Ayşe arı
@73828_3
Alone in the sun but shining.
-Ne zamandır hayaletsin? -Neredeyse 18 yıldır. -Dirilmekten umudunu kesmiş miydin? -Çok zaman önce. -Hayata döndüğünü biliyorsun,değil mi? -Öyle söylüyorlar. -Yaşamak istiyorsundur umarım? -Bilemiyorum.
Reklam
Yalan doğrunun zıttıdır. Doğru iyidir, yalanlar kötüdür.
Ama bir insan teşhis tablosundaki isimlerden çok daha fazlasıdır!
Düşüncelerin kelimelere ihtiyacı vardır.Kelimelerinde sese.
Belki de gökyüzü insanlar olmadığı için güzeldir.
Reklam