Orada öğrendim. Rıfate Dare yılda iki kez , aksatmadan bir gelenek haline getirerek, doğanın canlanmaya başladığı baharın ilk zamanlarında ve artık ekinlerin kaldırıldığı sonbahar dönemlerinde köylere gidiyormuş.Ape Qado gibi geçimini sağlamak için.Söylemek için.Bellegini yenilemek,tüm o kış aylarında yaptığı yeni türküleri, ağıtları, anlatıları söylemek,bunları tüm bir tarihi kapsayan o dinamik belleğin bir öğesi haline getirmek için.