Açıkçası kitap bana yaşıma çok uygun gelmedi. Anlatılmak istenen şeyleri anlıyorum; dostluk, yalnızlık, hayal kurma ihtiyacı… Ama okurken o derin etkiyi tam hissedemedim. Belki biraz daha hayat görmüş olmak gerekiyordur.
Bu kitapta büyük olaylar yok belki ama büyük duygular var. En çok da insanın sevildiğinde nasıl değişebileceğini, sevilmediğinde nasıl içine kapanabildiğini anlatıyor. Okurken bazı cümlelerin altını çizmek değil, sanki kafamın içinde saklamak istedim.
Bittiğinde geriye ince bir hüzün ve bu kadar mıydı? hissi kalıyor. Ama sanırım bu kitap tam da böyle bir iz bırakmak için yazılmış. Sessiz, sade ama uzun süre akıldan çıkmayan bir hikaye.