"Katlanmaksa katlanıyorum
Kimselere belli etmeden
İyi kötü bir iş tutmuşum;
Acısı tatlısı hepsi bir..
Nerde olsa yaşıyor insan;
Nerde olsa bir gün ölmek var."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"—Okuldan ne haber? diye sordu.
—Sorma. (Boğazını gösterdi.) Burama kadar şiirle doluyum. Hem de ne şiir! Üç saat birbir üstüne Milton. Gökyüzünde savaştık durduk. Yıldırımlar, gök gürültüleri... Öğleyin eve dar attım kendimi. Sen ne yaptın? "