Tomris'ten Cemal'e...
"Kadınsal gidişler ne demek bilirsiniz . Kadın sindirmeden öğütemez duygularını . Aşkı da terk edişi de önce kendi yüreğinde kabullenir , sonra tadına bakar .
Uzun zaman oldu . Şimdi zihin değirmenlerinde öğütülmüş kararlarımın efendisi benim . Hayat benim . Hayatımla ilgili karar alma yetkisi benim . Yetkimi kullanmak istiyorum şimdi . İkili bir hayat yetkisi sürdürülebilir değil.
Sana göre , hayatına göre yaşamak istemiyorum. Benim yolum , benim hatalarım ve doğrularım hatta kendim için dileklerim var ve sen onlara karşılık gelmiyorsun . Bu yüzden sen eski tanımıyla anılan sevgilisin artık. Ben yokum. Aşk durağından bindiğim biz treninden , ben durağına iniyorum . Hoşça kal ."