dalya13

dalya13
@9dalya03
Tomris'ten Cemal'e... "Kadınsal gidişler ne demek bilirsiniz . Kadın sindirmeden öğütemez duygularını . Aşkı da terk edişi de önce kendi yüreğinde kabullenir , sonra tadına bakar . Uzun zaman oldu . Şimdi zihin değirmenlerinde öğütülmüş kararlarımın efendisi benim . Hayat benim . Hayatımla ilgili karar alma yetkisi benim . Yetkimi kullanmak istiyorum şimdi . İkili bir hayat yetkisi sürdürülebilir değil. Sana göre , hayatına göre yaşamak istemiyorum. Benim yolum , benim hatalarım ve doğrularım hatta kendim için dileklerim var ve sen onlara karşılık gelmiyorsun . Bu yüzden sen eski tanımıyla anılan sevgilisin artık. Ben yokum. Aşk durağından bindiğim biz treninden , ben durağına iniyorum . Hoşça kal ."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

dalya13

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
2021 5. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Oysa ben bütün vaktimi ,bütün vaktimden daha çoğunu yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayirmak istiyorum . ( Franz Kafka )
-Neden hiç mutlu değilsin. Zeze? - Neden mutlu olmalıyım ? - Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz . - İyi ki bir kez geliyoruz Portuga ... - Neden ? - İkinci bir hayatı kaldıramazdım....