"Uğur'la Gülsüm yemeğe gelmişlerdi bana o gün. İçimde bir o yana bir bu yana deli deli atlar koşturuyor, yirmilerin sonuna varmışım diner sandığım fırtına dinmemiş. Bir şey arıyorum hayatın karmaşasının içinde, sokak sokak dolaşıyorum, ne aradığımı bilmiyorum, nitekim
bulamıyorum da."
"... Hırsından içi içini yemeseydi yumuşak başlı, sevgisinde candan , ince düşünceli Eddie'yle mutlu olabilirdi. Ama olmadı, ne yaptıysa Besim Varlık'ı unutamadı, daha doğrusu basit bir aşk hikayesinde bu kadar ağır biçimde yenilmenin acısını içinden atamadı..."