AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....
Sizler tanrıya bir ebeveyn rolü biçtiniz. Ve tanrıdan, ödüllendiren ya da cezalandıran bir yargıç yarattınız. Doğru olanı yapman için ihtiyaç duyduğun korku mu? İyi olman için tehdit edilmen mi gerekiyor? Ceza almaktan mı korkman gerekiyor?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korku dolu toplumlar, eninde sonunda korktukları şeyi üretirler.'
Eflatun’a sormuşlar – İnsanoğlunun sizi en çok şaşırtan iki davranışı nedir? –Çocukluktan sıkılırlar ve büyümek için acele ederler. Ne var ki çocukluklarını özlerler. Para kazanmak için sağlıklarını yitirirler. Ama sağlıklarını geri almak için de para öderler. Yarınlarından endişe duyarken bugünü unuturlar. Sonuçta, ne bugünü, ne de yarını yaşarlar. Hiç ölmeyecek gibi yaşarlar ama hiç yaşamamış gibi ölürler.

AD҉∃M

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
Beğendi
·
2022 4. kitabı