AD҉∃M

AD҉∃M
@ADEMISLEN
..Cîhân bê bêxtê.. ... Burn-out....
Bizde milyonlarca sağlam adamın soramadığı o harika soruyu o sakat adam soruyordu: — Kimin hayatı bu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onu bir tekerlekli sandalyeye koyup götürdükleri mahkemelerde yargıçlara soruyordu: ‘Bu kimin hayatı?’
Kendisini yaşatacak bir gücü, yaşama sarılmasını sağlayacak bir umudu olmadığından, o da kendi iradesiyle ölmek için mücadele ediyordu; ‘Bu benim hayatım,’ diyordu, ‘istediğim gibi yaşayamıyorsam, istediğim gibi ölmek hakkına sahibim.’
..Sadece insanlara karşı değil, tanrılara karşı da mücadele ediyor, kendi hayatının hâkimiyetini...