E.UYUMAZ

E.UYUMAZ
@ARARAT__
“Jiyana te çîroka te ye, baş binivîse..
Korkmadığımız ve savunmada olmadığımız zamanlarda güzelleşiyor ve daha anlamlı bir hal alıyoruz üzerimizdeki örtünün yükü hafiflediğinden.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evet, hayat konusunda şairim,çünkü hayat bir şiirdir.Onu insanlar bozuyor.
"İnsan denilen yaratık çok kıvrak bir şey diye düşündüm ağır ağır. Seyretmek ve farkına varmak daha güzel."
Dürüst olmayan herkes kaybedecek hergün birşeyini birgün herşeyini..