Çok nadiren öykü okurum maalesef. Ama bu kitap bundan sonr daha çok öykü okumalıyım dedirtiyor. Çok kısacık öykülerde hem güldüğüm oldu hem de çok duygulandığım. Pişman olmazsınız . Ama yine de hala öyküye karşı mesafeliyim, tavsiye alabilirim...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı bir günde okudum. Çok akıcı sürükleyici şaşırtıcı. Normalde belkide arastirmayacaginiz konular hakkında da hikyenin yanında bilgi edinmek de ayrı tatmin edici.