....İnsanların başkalarını kazıkladığına şahit olduğunuz halde duruma bir müslüman olarak kayıtsız kalamazsınız. "Herkes yapıyor bunu, elimden ne gelir ki?" -diye düşünemezsiniz. Herkes yapabilir, fakat siz yapamazsınız. Yapamazsınız, yapamam. Bizler vicdan sahibi insanlarız. Bizim YÜKSEK BİR MAKAMA vereceğimiz bir HESAP var, dolayısıyla vicdan seviyemizin de yaptığımız işlerde YÜKSEK olması gerekiyor...
..."Eğer dürüst olursam kavga çıkabilir". "İnsanlara gerçekten nasıl hissetdiğimi söylersem bana çok sinirlenebilirler". Ancak size şunu söylemeliyim, duygularınızı bastırarak beklemeye sabr denmez. Aslında içinizde biriktirdiğiniz şey barut tozudur ve en sonunda patlar..