O kadar harika bir çocuk öyküsü olmuş ki şuanda küçük olan oğlum için saklayıp muhakkak okutmak istediğim eserler arasına girdi. Olay örgüsündeki o masumiyet ve öğütlerin vuruculuğu son derece mükemmel. İnsanların aradıkları şeyin bazen de o kadar uzakta olmadığını ve bir şeyler için emek sarfetmeden zafere ulaşmanın sadece hayal olduğunu ayrıca zorlukların karşısında verilen mücadelenin insanları hem geliştirdiği hem de birbirlerine bağladığını anlatmış. Henüz bilmiyorum ama başka çocuk öyküleri varsa bu yazarın, muhakkak temin edeceğim.