Işıl Baran

Işıl Baran
@Aayparcasi
Okumak,uzun ve huzurlu bir yolculuk..
Zira aşırı büyük umutlar ancak acı verici hayal kırıklıkları doğurur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neticede yaşadığınız her şey, çekilen bütün o acılar, yapılan bütün hatalar, hayatı oluşturan daha büyük bir bağlamın parçalarıydı, oraya giden bir seyahatteki istasyonlardı.
Yüreğinizin mevsimlerini kabullenirdiniz, tıpkı tarlalarınızdan geçen mevsimleri her zaman kabullendiğiniz gibi. Ve hüznünüzün kışlarını dinginlikle seyrederdiniz.
Asıl yolculuk, kendi iç âlemimize, gönül dünyamıza yaptığımız zihinsel,Kalbî ve aklî yolculuklardır.
"Hayat,siz planlar yaparken başınıza gelen şeydir."
Sayfa 39·Kitabı okudu