"Seninle iyiden iyiye tanışmak, kendimi sana tanıtmak istiyorum. Sonra da vedalaşmak...Bence insanların birbirlerini tanımaları için en iyi zaman, ayrılmalarına yakın zamandır."
İnsanın başucunda birinin olması hayatı yaşanabilir kılıyor. Bir şey beklemeden, bir anlam yüklemeden beraberce yaşamanın keyfi sanırım başka bir şeyde yok.
Kısacası,
“Hayat kısa
Kuşlar uçuyor…”