Abdullah

Abdullah
@Abdullah4772
Allah var gam yok...!
Aşk acısı çeken birinin beyni, kokain müptelalarının beyniyle neredeyse aynı biçimde çalışır.
Sayfa 55 - Hep Kitap·Kitabı okudu
Alıntı
Abdullah
Aşk acısı yüzünden kendimi savaşın ortasına attım bir insan daha ne kadar delilik yapar ki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·197 syf.·
2018 107. kitabı
“Para kazanın, kendinize ait ayrı bir oda ve boş zaman yaratın. Ve yazın, erkekler ne der diye düşünmeden yazın!” Virginia Woolf SUS OTUR DİNLE GEZME GİYME YAPMA İSTEME SEVME BAKMA . . . Eeee nefes alayım mı?? Gelin size bir hikâye anlatayım. “Bir gün, bir baba ve oğlu geziye çıkarlar, hava yağışlıdır. Baba, direksiyon hakimiyetini kaybeder ve kaza yaparlar. Baba, kan revan içindeki oğlunu kucakladığı gibi hastaneye götürür ve çocuğu hemen ameliyata alırlar. Cerrah gelir önlüğünü giyer, eldivenini takar tam çocuğun üstüne eğilirken ; “Ben bu ameliyatı yapamam der, bu benim oğlum.” Ne oldu, mantık hatası mı arıyorsun ? Kadının aldattığı falan da gelmiştir belki aklına. Yoo olay gayet açık, cerrah aslında çocuğun annesidir. Bu hikayeyi yazmamdaki amaç sonucu bulmanız değil. Belli bir mevkideki birinden bahsedilince aklınıza ilk kimin geldiği. Ve sonuç tabii ki erkek.. Halbuki hizmetçi-temizlikçi desem aklına direkt kadın gelirdi değil mi? Mesela Jetgiller çizgi dizisine bakın. Ordaki robot bile (hizmetçi bu arada) kadın şeklinde çizilmiş. Robot bile erkek şeklinde çizilmeye layık görülmemiş. Çizgi dizi bile olsa mazallah erkeğe zeval gelir. Neden ? Çünkü erkeğin görevi değil bunlar kadının görevi. Çünkü kadın dünyaya erkeğin ve dahi tüm ailenin temizliğini yapmak, kusursuz bir hizmette bulunmak, evlenene kadar baba-abi-kardeş evlendikten sonra koca-kocanın ailesi-çocuklarının hizmetini yapmak, ne koşulda olursa olsun erkek kahrı çektiği halde susmak, erkek boyunduruğu altında yaşamak için dünyaya gelmiştir. “Kadın fikir üretmek için değil, süt ve gözyaşı üretmek için doğuyor; hayatı yaşamak için değil, yarı kapalı pencerelerin ardından seyretmek için doğuyor.” Syf:39 Ha ama şöyle bir şey var. Yönetici, müdür, ceo, başhekim, başkan vs dediğimde aklına ilk ne gelir
KadınlarEduardo Galeano · Sel Yayıncılık · 20242,664 okunma
Gül isimli okura yanıt verildi
Abdullah
Bir erkek olarak yazıyorum o kadar haklısınız ki kadın olmadan erkek bir hiç ve biz erkekler daha az yaşamayı hak ediyoruz sağa dönsem sırf erkek çocuk veremedi diye dışlanan hor görülen değersiz kılınan bir kadın sola dönsem aldatılan bir kadın boşanmak istedi diye canice öldürülen daha nice haksız yere öldürülen bir sürü anne bir sürü eş bir sürü kadın inanın hiç bir şey diyemiyorum haklarınızı helal edin ❤️‍🩹❤️‍🩹
"İnsan bazen de kalmak ister. İyi bir günde, güzel bir anda, radyoda denk gelen o meşhur şarkıda.."
Abdullah
İnsan bazen kendinden de gitmek ister amma
"Herşeyi zamana bıraktık, Zamanımız var mı bilmeden..."
Abdullah
Bıraktık amma zamanda bizi bize bıraktı