" Bir gün en yaşlı ve en ürkütücü kahin deveciye neden bu kadar gelecekle ilgilendiğini sormuştu.
- 'Bir şeyler yapabilmek için' diye yanıtlamıştı deveci. 'Ve olmasını istemediğim şeyleri tersine çevirebilmek için.'
- 'O zaman bu senin geleceğin olmaz ki' diye yanıtladı kahin.
- 'Ama belki de olacaklara kendimi hazırlamak için geleceği öğrenmek istiyorum.'
- 'Bunlar iyi şeyler ise hoş bir süpriz olacaklar' dedi kahin. 'Kötü şeyler ise daha gerçekleşmeden acı çekeceksin."
" Okul hayatıyla, hayat okulu arasındaki en önemli fark; okul hayatında önce dersimizi öğrenir sonra sınav oluruz.
Hayat okulunda ise önce sınava çekilip sonra dersimizi alırız. "