" Tecavüzden sonra bir kadına; 'zevk aldın mı?' diye sormak nasıl abesle iştigalse
gidişinin ardından aylar sonra arayıp 'nasılsın, ne yapıyorsun?' diye sorman da o kadar abesti işte..."
" Uyuz bir itin kasığındaki pire kadar
mutluyum. Ve başını çöpe soktuğu için kıçı açıkta kalan bir kedi kadar tetikteyim...
Tut ki mutluyum.... Tut ki yıkıldım....Sana ne..."
" Güzel kalan yaralar vardır. Sen de benim artık ancak izi belli olan, zaman zaman yanlış bir dokunuş ya da mevsimsiz bir yağmurla sızlayan ama hep güzel kalan yaramsın..."