" Beş duyguma, beş daha katıp sana dönüyorum Mehmet Ali, sarıp sarmalıyorum seni... Tutsağısın sevdamın! Tekrarlıyorum ha bire: beni düşün, yalnız beni düşün... Aklından, yüreğinden hiç çıkarma... Kan gibi dolaşayım damarlarında, ben... Ben tek sevdiğinim. Ferahlarsan, benden bil. Sancılanırsan, yine benden. Rahmetin de benim, belân da. Benimsin... Yalnız beni düşün. Çünkü ben, öyle yapıyorum...
Rahmetimsin, belâmsın. Her şeyimsin sevdiğim... "
Okunu attımı ölüm , siperler boşuna
O şatafatlar, altınlar, gümüşler boşuna
Gördük bütün insan içlerinin iç yüzünü
Tek güzel şey iyilik, başka düşler boşuna...