Yazarımız seçim gününde bir hastanede sandık görevlisi olan Amerigo Ormea’nın gün içinde gözlemlerini, düşüncelerini anlatıyor. Hikayeye girdiğiniz zaman dili su gibi akıp gidiyor. Ancak hikayeye hemen giremeyebilirsiniz çünkü çok fazla parantez kullanılıp parantez içlerinde açıklamalar ileri sürülmüş olsa da algılanmayı zorlaştırıyor ve dikkatin sürekli kitap üstünde olmasını gerektiriyor. O yüzden kısa bir kitap gibi görünse de büyük bir sabırla ve dikkatle okunması gereken bir kitap. Günümüz Türkiyesinde ki yaşananların bir çoğunu İtalyanlarda zamanında yaşamış.. Umarım bizlerde onların eninde sonunda bulduğu ışık gibi aydınlık günleri görebiliriz..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sonbahar Haberlerden yoruldum. Muhteşem olmayan şeyleri muhteşemmiş gibi göstermelerinden ve gerçekten dehşet verici şeyleri basite indirgemelerinden yoruldum..İğnelemelerden yoruldum. Öfkeden yoruldum. Acımasızlıktan yoruldum. Bencillikten yoruldum. Bunu durdurmak için hiçbirşey yapmamamızdan yoruldum.Bütün bunları teşvik etmemizden yoruldum.Süregiden şiddetten yoruldum,yaklaşmakta olan,gelmekte olan,henüz gerçekleşmemiş olan şiddetten yoruldum.Yalancılardan yoruldum.El üstünde taşınan yalancılardan yoruldum.Bunun olmasına izin veren yalancılardan yoruldum.Bunları aptallıkları yüzünden mi,yoksa kasten mi yaptıklarını merak etmekten yoruldum.Yalan söyleyen hükümetlerden yoruldum.İnsanların kendilerine yalan söylenmesine artık aldırış etmemelerinden yoruldum.Düşmanlıktan yoruldum.Ödlek hasmaniyetten yoruldum.. Ali Smith