Hayatımızda karşılaştığımız her insan diğer insanlarla savaş verir (sevgi savaşı, yaşam savaşı daha bir çok piskolojik savaş ) veriyor hayatla değil hayat sadece acıların teselli edildiği birer sözcükten ibarettir. Herkesin kendi hikayesinde bir rolü vardır dünya dediğimiz sahne herkese acı verir, bazı insanlar bu dünyaya geldiği için kendisinden kimi zaman ailesinden nefret ediyor insan en büyük savaşı kendisiyle veriyor, içindekileri öldürmek evet içindekileri öldürmek kendi yarattığı olumsuz düşünceleri olumlu olmayan kurgular kendisiyle bağdaştırması sonuç: sizcede çok saçma değilmi.? Sadece zihinde olan gerçekleri yansıtmaz. İnsan en büyük savaşı kendisiyle veriyor çünkü savaşanlarda böyle . karşılaştığınız her insana şefkatli davranın herkes bir yerlerde savaşıyor, insan ruhuna yapılabilecek en aşağlık davranış şefkatsizliktir.