Daha önce okumadığım bir yazar tarafından yazılmış kitap arayışı içinde olduğum bir dönemde kapak tasarımı ve ismiyle dikkatimi çekmişti kitap. Kitapla ilgi hiçbir araştırma yapmadan aldım ki genelde alacağım kitapları riske atmam. Kitap beklentimin çok üzerindeydi. Keiko'nun kendini arayışında ki yolculuğunda ona eşlik etmek güzeldi.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.