Kesinlikle ruhsal sorunları ya da buhranları olan insanların okumaması gereken bir şiir kitabı. Bunu diyorum çünkü yazar öylesine içten yazmış ki sizi rahatlıkla dibe çekebilir. Öyle çok süslü ya da kafiyeli mısralar yok, ben bunları yaşadım diye bağıran cümleler var. Yazarın kanserden hayatını kaybetmesini öğrenmek de kitabın oluşturduğu etkiye tuz basar nitelikte.
Kitabı bana hediye eden pek kıymetli arkadaşım Feride Tuğrul'a sonsuz teşekkürlerimi sunarım :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitap sade ve anlaşılır bir dille yazılmış. Konu başlıkları da genel olarak ele alınmış ve incelenmiş. Örneğin, nefret, kıskançlık, kibir gibi olumsuz duyguların nelerden kaynaklandığını ve bu olumsuz duyguları nasıl olumlu şekle dönüştürüp kullanabileceğimizi güzel bir şekilde sunmuş. İnsanın iç muhasebesini yapmasına da sebep oluyor, bu nedenle tavsiye edebileceğim bir kitap..