Derin kitapların arasında mola niteliğiyle okuyabileceğiniz bir kitap. Masum, naif bir aşk ve aile hikayesi. Sizi yormayacak, heyecanlandırmayacak ama sıkmayacak da. Mutlaka okunmalı denilemez ama keyifle okunabilir.
Herhangi bir şeyle ilgili, kendi zihnimizin dışında nasıl bir bilgimiz olabilirdi ki ? Her şey zihinde olup biter. Ve zihinlerde olan her şey gerçekte de olur.
Bir kez teslim olmayagör, gerisi kendiliğinden geliyordu. Hani, çok güçlü bir akıntıya karşı yüzmeye çalışırken birden vazgeçip kendini akıntıya bırakırsın ya, öyle bir şeydi işte. Değişen, yalnızca senin tutumundur. Önceden belirlenmiş olan şey olmuştur, o kadar.