Hasan Ali Toptaş' a başlangıç kitabım. Türkçesi, zihinden geçenleri yazıya dökmesi, tavrı, tarzı herşeyi bambaşka bir yazar. Bizden, içimizden. Sanki bir arkadaşınla dertleşir gibi. Sanki birinin problemlerini izleyerek anlamaya çalışmak gibi. İyi ki okumuşum. Siz de okuyun. Zaten okumanın kaybettirdiği nerede görülmüş