"Hangi dürtüyle gerçekleşmiş olursa olsun, "dedi Albert, "bazı eylemler her zaman suçtur, sen de hak verirsin bana."
"Yine de, sevgili dostum bu konuda bazı istisnalar bulunuyor. Hırsızlık yapmak suçtur, bu doğru; Ama kendini ve sevdiklerini açlıktan ölme tehlikesinden kurtarmak için soygun yapan bir insan merhamet duyulmayı mı hak ediyor, yoksa cezalandırılmayı mı ?"
"Ben gidiyorum,"dedi. " Ve geri geleceğimi bilmeni istiyorum. Seni seviyorum, çünkü..."
"Hiçbir şey söyleme," diyerek sözünü kesti Fatima. "İnsan sevdiği için sever. Aşk'ın hiçbir gerekçesi yoktur"