Her şeyin bir adı bir de kendisi vardır. Ad, nesneyi gösteren, anlatan bir sestir ad, nesnenin özün bir parçası değildir; nesneye eklenen yabancı, nesne dışı bir takıntıdır.
"Her sadetin bir ters tarafı vardır; hayatı bile ölümle öderiz. Onun içindir ki, hayatı yaşamak lazımdır. Keyfinize göre ve kıyamet gunünde hiçbir şeyin hasretini çekmeyecek şekilde yasayin, çocuklarim"
Bir göz gezdirecek oldum koğuşta. İçine baktım bir şiir...《Sen öl ki o yaşasın.》diyordu şiirde. Kızdım bizden hep ölüm isterler. Hiç yaşamaktan söz eden yoktur. Ben öleceğimde o yaşayacak ha?