Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Beni de vurdu biri, Annemin terk ettiği yerden... Ne çok sakladım o vurgun yerini; Kimselere açmadım kendimi Açmadım, o sen olan odamın kilidini bir gün öyle yorgun öyle kimsesiz dedim ki yeter, dedim, ne kadar saklayabilirsin ki kendine kendini... Kendim bildim bir an onu; tuttum ona gösterdim, annemin vurduğu yeri Meğer benimkinden daha derinmiş onun boşluğu boşluğunu bana bırakıp çekip gitti annemi ve bir gün seveceklerimi alıp da gitti...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yaşamak, boğazıma düğümlenen bir sözcük gibi.
Yazmak bazen kelimelerin önünde acıdan kıvranmaktır.
Sayfa 153
Bir bildiğin varsa şimdi söyle derim ben, çünkü; sabaha geç kalabilirsin,şunu da unutma ki, yeryüzünde gecikmişliğin ilacı yoktur ...
Sayfa 74
"Yaşamak sanatı, yalanlara inanmayı bilme sanatıdır."diyor Cesera Pavese Bunun korkunç yanı, doğrunun ne olduğunu bilmememize karşın, bir yalanın yalan olduğunu hâlâ anlayabilmemizdir.