Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
İçinde hep aynı cümle: " Siz gidin,ben çok yorgunum. Konuşacak çok şey,yürünecek çok yol var. Oysa ben çok yorgunum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden insanlar artık oluruna bırakmaktan mutlu olamıyorlar?
Sayfa 114
Felsefe
İki köşeli yalnızlığın bir ucunda sen, bir ucunda ben... Ahmet Erhan
Ve benim, birdenbire Yüzünü değil, Gözünü değil, Senin sesini göresim geldi. Nazım Hikmet
Hâlbuki konuşmaya ne kadar muhtacım. Her şeyi içinde boğmaya mecbur olmak, diri diri mezara kapanmaktan başka nedir?