Berfin

Berfin
@Aedan
Korku cezadan çok daha beterdir. Çünkü ceza bellidir,ağır da olsa,hafif de; hiç bir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.
Reklam
Kendinin farkına varmak,kendini savunmaktır ve çoğu zaman bu boşunadır. Ancak insan bütün bunları fark ettiğinde zaten artık her şey için geç olmuş demektir.
Tanrı, yok etmek istediklerini önce çıldırtır.
Artık hiç bir şey hissetmeyecek kadar çok şey hissettim. Ruhum tükendi, kalan yalnızca bir yankı içimde
Sanki cehennemde geçen bu bir yıl içinde , bir insanın başka biriyle iyilikle konuşabileceğine olan inancımı kaybetmiştim.