D.

Zaten bütün yaratıklar görselerdi, duysalardı savaşı, bütün yaratıklar duyabilselerdi savaş çığlıklarını bu dünyada savaş olamazdı. Savaşın iğrençliği bilinmeyen bir şeydir de... Savaşın kötülüğü saklanan bir şeydir de, yaratıklar onun için kabul edebiliyorlar savaşı.
Reklam
''Affedilmek.''Ne güzel bir kelamdı. Yahut ne büyük bir aldanıştı.
Bir şeyleri unutmak onları affetmek ile mümkün. Öyle değil?
Hiç eksik etmediği neşesinden, gülümsemesinden mi sebepti, bugüne kadar yüzlerce, binlerce şeyi taşıdığını anlamayışları.? Yetmez miydi.? Kendini bile taşıyamazken daha neyi taşıyacaktı ki.?
Oysa şu dünyada aşık olduğu birinin elini tutamayan el elden, aşkın ateşiyle yanmamış bir kalp kalpten sayılır mıydı ki?
Reklam