Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eğer hatasız olsaydım insan değil melek olurdum.Melek olmadığıma göre hatalarım da olacak elbette. Yapacak bir şey yok, hatalarım için karalar bağlayıp sürekli kendimi suçlu hissedemem. Hem her kes hata yapıyo;kimse kusura bakmasın,yeryüzündeki tüm hataları ve yalnışları ben sahiplenemem. Yani , kimsenin kimseyi suçlamaya hakkı falan yok , kimse kimseden az kusurlu değil ki ... İnsan olmak; zaman zaman hata yapmak , bazen yalnışa düşmek ...Herkes önce kendine baksın.
Hatalar insanlar için...Hata yapmakdan korkma.
Bir kadın babasını özleyebilir,baba evini ve zaman zaman babasının prensesi olduğu çocukluk günlerini de özleyebilir.
Hatta babasının omzunu,ellerini, nefesini sahiplenişini, güven veren sesini ve daha başka birçok şeyini de özleyebilir..