Kitabın yazarı, kitapta çoğu normal insanlar gibi işinde gücünde olan bir adamın (George Bowling) hayata olan bakışını, gündelik yaşantısı üzerinden anlatıyor. Romanın geçtiği zaman dilimi 2. Dünya Savaşı'nın başları ve romanın kahramanı George Bowling 1. Dünya Savaşı'na da katılmış birisi olduğu için gelmekte olan 2. Dünya Savaş'ı öncesi ve sonrası olacak olan şeyler hakkında düşüncelerini de yer yer dile getiriyor. Ama genel manada baktığımızda ilk başta da dile getirdiğim gibi 45'lilerindeki bir adamın toplu haldeki hayata bakışı diyebiliriz. Bu yüzden sadece savaş zamanına odaklanılmış demekten ziyade kitap içinde bazı kısımlarda modernleşmeden tutun giden çocukluğun ve geçmişin geri gelmeyeceğine kadar farklı şeylere de değinilmekte.
Kitapta bazı kısımlar beni çok etkilese de yandım yakıldım bu ne güzel kitap da diyemem ama hoş kafa dinlemelik farklı şeyler katabilecek bir roman ama zaten romandan da bir ansiklopedi gibi bilgi istemediğimize göre kitaba türüne göre puanım 8/10
Size keyifli okumalar:)