Öncelikle insanın insanlığı parayla ölçülmez, para büyük bir etken olsa da.
Ha kaldı ki diğer konuya açlık sadece lokmayla olmaz ki insanoğlu hep açtır.
Kimisi ekmeye, kimisi servete, kimisi şehvete. Kimileri ilgiye, kimileri sevgiye, çok azı ilme. Çok daha azı da insanlığa.
Herkes kendine göre insan. Fakat bu insan tanımını kimse yapmıyor. Yapmıyor ki bizde bilelim insanlık ne durumda. Herkes kendine göre bir miktar insan. Ama önemli olan neye aç olduğun. Paraya aç birine insanlığı anlatamazsın, tıpkı şehvete aç birine şefkati anlatamadığın gibi.