Kitap çok derin aforizmaları içerisinde barındıran güzel bir eser fakat kesinlikle çocuk edebiyatı ürünü değil. Belli bir edebi seviyeye ulaşmayan kişilere okutulacak bir eser de değil. Özellikle ortaokul öğrencilerine bu kitabı okuturken iki kere düşünmeliyiz. Okutacağımız çocuklar bu kitabın ağırlığını kaldırabilirler mi diye?