Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk Stephen King deneyimim oldu. Açıkçası konu insanı içine çekiyor. Bir kere başlayınca bırakası gelmiyor insanın. Sadece fazla detaylandırılan durumlardan dolayı bir türlü olaya ulaşamıyorsunuz. Bu hoşuma gitmedi. Kitabın sonu da hiç beklediğim gibi olmadı. Ters köşe oldum. Bu yönden kurgu güzeldi. Son 50 sayfa gericiydi. Onun haricinde çok korkunç gelmedi. Puanım 8/10
Karşısına çıkan patoloji memuruna kendini tanıttıktan sonra,
"Orada bizim öğrencilerden biri var, Victor Pascow..." dedi.
"Artık yok," dedi karşı taraftaki ses. "Gitti."
(...)
"Dün gece geç vakit cesedi uçakta ailesine gönderildi. (...) Nereye gitti sanmıştınız? Dansa mı?"