Çünkü namus kavramı kadın ya da erkek olsun, doğru, ilkeli, güvenilir insan olmanın temel koşuludur. Yani kadın cinselliği tek başına yaşamayacağına ve cinsellik olayı da kadın erkek arasında yaşanan doğal bir işlev olmasına karşın kadının, bu cinsellikten suçlu, erkeğin onurlu sayılması, tanrının gözlerini kapadığı yere mi denk düşüyor acaba? Bu düşünce insan aklına sığmayan bir düşüncedir. Kadın bedeninin isteği dışında cinsel olarak kullanılması en büyük suçtur. Üstelik bu yüzden öldürülmesi akıl dışı bir davranıştır, günahtır. Tanrıyı bu konuda suçlamak ise aymazlıktır, aklı inkârdır ve de işin kolayına kaçmaktır.