Çok akıcı ve heyecan verici bir kitap
Kitabı okurken bir an o döneme gittiğimi bile hissettim o derece iyi bir kitap...Yazar bazı yerlerde yazım yanlışlıkları yapmış olsa dahi benim kanaatimce çok emekle hazırlanmış bir kitap
''Ey nefs,bakıyorum bir isteksizlik var sende!
Ama savaşacaksın; istesen de,istemesen de...
Hani çoktan beridir yoktu sende ölümden korku
Ey Cafer,ne de güzelmiş cennetten gelen koku.''