Sevim

Sevim
@Aktssvm
" İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür,. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız... "
Reklam

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Yavuz Bahadıroğlu
8.7/10 · 1.855 okunma
Merhametsiz olmak Müslüman'a yakışan bir sıfat değildir. Kardeşlerini de en az kendin kadar düşünmelisin.

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·90 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 4. kitabı
Carlos María Domínguez
7.3/10 · 15,3bin okunma