Sevim

Sevim
@Aktssvm
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir!
Reklam

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·592 syf.·
28 günde okudu
·
2020 7. kitabı
Stendhal
8/10 · 12,7bin okunma

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
7 günde okudu
·
2020 6. kitabı
Stefan Zweig
8.1/10 · 279,5bin okunma
" İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür,. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız... Yalnız... "

Sevim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·222 syf.·
Beğendi
·
5 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Yavuz Bahadıroğlu
8.7/10 · 1.855 okunma
Reklam