kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
Lan kendimden bile vazgeçtim, senden geçemedim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Maviyi sevdiğin halde siyaha alışmak zorunda bırakıyorlar ya seni. En kötüsü de bu işte. Ne hissettiğinin önemi kalmıyor tam bu anda. Bırak ne hissettiğini, kendini hissedebiliyorsan kafi.
Pek iyi değilim, Varenka. Duygularım ölmüş gibi.
Alıntı
Özlüyorum.. Çok ağlıyorum, tekrar seviyorum.