kelebek.

kelebek.
@Alaraaa_
Sen beni görünce mutlu mu sandın, yalandan yüzüme gülen dünyada ? No DM
“ Yaşlılık bu kadar korkunç alçalırsa , gençlik ne yapsın ? “
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sevmek; Güzel birinde aşkı aramak değil, Bir başkasında; ‘Kendini bulmaktır. Dostoyevski
Dün Kütüphaneden 8 tane kitap aldım. Bozkır çiçekleri , Kürk mantolu madonna , Başım belada , kendine hoş geldin , sen on yedi yaşımsın , Kürt sorununu yeniden düşünmek , Elif gibi sevmek ve Peyami Safa’nın Yalnızız romanı. İlk önce Ferzende Kaya’nın Ahmet Kaya’yı anlattığı Başım Belada kitabıyla başladım ve ilk bölümünü bitirdim. Kitap çok güzel , içinde Ahmet Kaya’nın görüntüleri var , ödül gecesi olsun , ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte , çoçukluk resimleri ve daha çoğu.Kitap çok hoşuma gitti. Kitap sizi yormuyor , çok sakin bir şekilde okudum. Bence bu en iyi Ahmet Kaya kitabı , ilk defa onu anlatan bir kitabı okuyorum. Yaşadığım ülke benim için Altından bir kafes , ve ben şimdi Ahmet Kaya’yı daha iyi anlıyorum, çünkü bende bir nevi memleketimden sürgün edildim. Ferzende Kaya Başım Belada

kelebek.

, bir kitabı yarım bıraktı
Beyza Alkoç
7.4/10 · 24,1bin okunma
“ Bana kimsesizliğini anlat çoçuk. Sesindeki kırgınlıktan öpüyorum.”
Alıntı