Beynimiz saniyede 150 kelime üretirken, bedenimizin yetersizliği nedeniyle bunun çok azını söyleyip duyabiliyoruz. Yani bu bedenler, bu beyinlere dar geliyor. İnsan düşündüklerinin hepsini söyleyemediği için herhalde habire kendisiyle konuşup duruyor.