Kitabı henüz bitirmedim fakat beni rahatsız eden kısımları paylaşmak istedim. Öncelikle kitapta bir cinayet işleniyor ve dört gencte bunu saklıyor. Daha sonra her bölümde biz dördümüz , mahşerin dört atlısı gibi kavramlar kullanılıyor. İstisnasız her bölümde aynı zamanda biz bir cinayete tanık olduk gibi söylemler de mevcut. Katil olması olası birini koruyorlar ve sürekli onun hasta olduğunu söyleyip yaptığı yada yapmış olabileceği şeyleri görmezden geliyorlar.
Aslında farklı bir kurgusu var ama insana sürekli daha kötü ne olabilir dedirtip sonra daha kötüsünü sunuyor oluşu insanı bazen çok yoruyor. Yine de okuduğum için mutluyum. Okumak istediğim bir kitabı daha okumuş oldum. Çok beğendim diyemem ama yine de beğenen insanlara da saygı duyuyorum. Tavsiye edermiyim emin değilim çünkü insanın psikolojisini bozabilir. O yüzden karar sizin.