Elisa

Elisa
@Aleey03
Bizim gibi basit ve ölümlü insanlar, en nihayetinde kaybediyordu...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ya ben yaşadığım hayatı anlayamdım ya da bu hayatın hiç bir değeri yoktu
Ben gelecek için değil, geçmiş için ağlıyorum. Her şey gitti uzaklaştı. Ağlayan ben değilim, hatıralarım ağlıyor.
Herhalde doğmadan önce çok kötülük ettik, ya da öldükten sonra büyük bir mutluluk tadacağız ki, Tanrı bu yaşamın kefaretinin tüm işkencelerle, tüm acılarla ödenmesine izin verebiliyor.
Gözlerimde ışık kalmadı. Tam kıyısındayım artık uçurumun...