Bu harika kitap için Ali lidar'a ne kadar teşekkür etsek azdır. bir solukta okunan kitaplar vardır ya benim için en nadide kitaplardan ikincisidir. Cok güzel, konular sürekli değişiyor . ama o kadar cesur , o kadar açık ve net anlatmış ki sanki karşımda oturmuş muhabbet ediyorum Ali lidar'la. Bazı sayfaları eşimle beraber okuduk çok eğlendik. Zaten kitabı Eşim bana hediye etmişti , severek mutlulukla okudum
>>>>>>>>>>>>>>>
Insan mutluluğu yakalayamaz insan mutluluğu tarif bile edemez ,insan sadece nedensizce mutlu olur ya da nedensizce mutsuz. . Bu ikisini birbirinden ayıran herhangi bir çizgi falan da yoktur. Sadece hayat vardır ,içinde her boku barındıran lanet bir hayat ,sırası geldikçe de her şey yaşanır. o kadar .simdi diyorum ki ben bu Perec Usta'nın affına sığınarak, sıram gelmedi mi hala?