Eğer kötülük maddeden kaynaklanıyorsa, aslında kötülük yapmak için ihtiyaç duyduğumuzdan çok fazla maddeye sahibiz dedi filozof. “ Ya da kötülük akıldan geliyorsa, o zaman da fazla akla sahibiz.”
Diğerlerinden daha dürüst olan biri iyi niyetle, çok az saygı gören bir avuç insan hariç geri kalan herkesin delilerden, kötülerden ve bahtsızlardan oluştuğunu itiraf etti.
Sizler bütün ömrünüzü sevmek ve düşünmekle geçiriyor olmalısınız. Akıllı varlıkların gerçek hayatı budur. Hiçbir yerde hakiki mutluluğa rastlamadım. Fakat hakiki mutluluğun burada bulunduğuna hiç şüphem yok.